Nyní začínáme pacienty telefonicky objednávat. Vzhledem k nutnému zaběhnutí provozu ordinace se omlouváme za případné zdržení a čekání. Objednávkový systém se budeme snažit optimalizovat dle vašich požadavků.

Mým cílem je péče o své pacienty ve všech směrech a jednou z těchto oblastí je pohodlí a spokojenost pacientů. Proto také žádám o pomoc a spolupráci své pacienty, aby pokud možno se na vyšetření objednávali a dodrželi předem domluvený čas. Tímto opatřením se snažím maximálně šetřit Váš drahocenný čas a také předcházet situacím, kdy si pacienti v čekárně zbytečně "předávají" různé akutní nemoci zejména horních cest dýchacích. Proto máme ordinační hodiny rozdělené na ambulantní tj. pro akutní případy a každodenní kuratívu a pak na ordinační hodiny pouze pro objednané.

 


Vytisknout